It is never too late to be what you might have been.

Bild från igår tagen från Kaitrias twitter, därav den dåliga kvalitén. Haley, Monica, Jill, Rami, Jag, Robert, Jimmy
 
Skolan börjar verkligen bli vardag här borta och med exakt samma lektioner och samma schema börjar dagarna gå in lite i varandra, håller knappt koll på vilken dag det är längre. Imorgon är det i alla fall fredag vilket jag har full koll på!
 
Ska först gå på någon new student+mentor frukost under första lektionen imorgon. Är för alla nya elever plus deras mentorer, vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig men min mentor verkar trevlig och jag känner flera av de andra mentorerna då de är seniors så det kan nog bli kul i alla fall. Efter skolan blir det att hoppa på bussen för att åka iväg på XC race, ganska taggad faktiskt då det var ett tag sen sist och det racet gick så fruktansvärt dåligt för hela laget. Vet inte om jag springer Varsity eller JV än, får nog reda på det imorgon.
 
Tråkig grej med det här racet är dock att det kommer hålla på ganska länge vilket gör att vi inte kommer komma hem förräns runt klockan 7 när the footballgame redan har börjat. Vi ska dessutom upp tidigt på lördagen för att ha Gross Olympics (kan återkomma på lördag om vad det är för jag vet knappt själv) så tvivlar på att coacherna vill att vi går på matchen. Detta innebär att jag redan har missat två av Dakotas hemmamatcher, och de har bara fyra den här säsongen. Nästa hemmamatch är Homecoming och den måste man ju bara gå på, men footballgames är ju en så stor del av High School så känns verkligen så sjukt tråkigt att jag missar det! Tvivlar på att laget kommer åka på någon bortamatch men kan kanske hitta någon annan som ska åka som jag kan hänga på, vore kul att se någon mer än två liksom.
 
Nej nu ska jag packa allt tills imorgon och sen blir det ett avsnitt av One Tree Hill innan det blir sängen, mår mycket bättre men vill ändå vara utvilad till racet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0