You cannot find peace by avoiding life.

Att ha halfday var verkligen helt underbar, ni fattar inte vad gött det var att komma hem redan vid klockan halv 12! Hade som sagt period 1, 2 och 3 idag och sedan slutade vi vid klockan 10.33. De hade dock gjort lektionerna lite längre idag då vi skulle missa dem imorgon, hela tre minuter faktiskt vilket ju gjorde att man hann så otroligt mycket mer. Förstår mig verkligen inte på den amerikanska skolan ibland, hade gått minst lika bra utan de där extra tre minuterna!
 
Efter skolan var det practice som vanligt, jag sprang 20min med min vanliga grupp och det var otroligt skönt att inte behöva springa själv. Kommer troligtvis springa JV på lördag, banan är på samma ställe som för några veckor sen där jag gjorde mitt näst bästa race för säsongen men vi får väl se hur det går när jag knappt har tränat alls på två veckor.
 
När jag kom hem somnade jag en timme framför TVn vilket kan vara det skönaste som har hänt på länge, har aldrig tagit så mycket naps någonsin som jag har gjort här sedan skolan började. Vid halv fem blev jag upphämtad av Amanda från choir för en kort shoppingrunda, var dock inte riktigt på shoppinghumör så köpte bara en tröja jag behövde för choir-konserterna nästa vecka.
 
Imorgon är det då halfday igen och då är det period 4, 5 och 6 som gäller. Därefter får jag skynda mig ner till omklädningsrummet och ta en kort springtur innan jag måste byta om, käka och infinna mig i aulan för tech-rehearsal med choir. Har en timme på mig, önska mig lycka till!
 
Nej nu ska jag sova så jag kommer ur sängen när klockan ringer 5.30 imorgon. Älskar att börja tidigt varje dag! Pussar!
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej, Hur varmt har du det i usa? Bara undrar för här hemma i sverige har första snön kommit :(

Svar: Det går väldigt upp och ner här borta, i helgen hade vi 24 grader och sol, idag låg det på 17 och i början av nästa vecka ska det bli under 10 grader och regn. Så hösten är på ingång nu kan man väl säga! Såg dock att min kompis i Colorado hade fått 2dm snö idag!
Sara Tyngel

2013-10-18 @ 07:29:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0