Wednesday

Kör på dubbelt av Monica och coach Z bara för att de är två av mina favoritpersoner här borta (och jag hade ingen annan stående bild....)
 
Blir ett snabbt inlägg då jag är helt slut och mest vill s o v a!
Skolan flöt på smidigt som vanligt utan att något alltför spännande hände. Var väldigt många som bar college saker idag, är ju ganska lätt att hitta här liksom då det finns kläder från de två stora skolorna, Michigan State University och University of Michigan, i princip överallt.
Imorgon är det cowboy day men då jag har varit hemma i 40 minuter idag har jag inte riktigt haft tid att fixa något så jag tror jag får skippa det faktiskt. Men på fredag är det dags att klä sig i gult och det ska jag väl kunna fixa i alla fall!
 
Hade musical-rehearsal idag igen, fick skjuts dit och hem av Gino som jag lärde känna först genom min engelskaklass och som nu har en av huvudrollerna i musikalen. Tacksam för alla snälla människor här som kan tänka sig att köra mig, hade varit ganska körd annars! Idag delade mr Roman upp oss i grupper och vi fick sedan en scene som vi skulle improvisera ihop och spela upp för varandra. Gick riktigt bra för vår grupp faktiskt! Vi ska göra samma sak imorgon fast med andra grupper, min grupp är asrolig vilket ledde till att vi inte fick särskilt mycket gjort de tjugo minuterna vi hade på oss mer än att skratta tills tårarna sprutade.
 
Nej nu blir det sängen för min del, stor kram till er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0