Vardagen rullar på

Får bli en mobilblogg idag då jag inte orkar ta upp datorn igen haha! 

Dagen har i alla fall bestått av skola samt dress-rehearsal med choir inför konserterna på onsdag och torsdag. Alla skolans körer (5 stycken) plus bandet och the marchingband gör konserten tillsammans så jag tror det kommer bli riktigt bra faktiskt! Dom flesta i båda varsity-körerna är riktigt härliga och många av dom är samma personer som är med i musikalen vilket gör att jag har börjat lära känna dom ganska bra så vi har otroligt kul under rehearsals!

Annars hände det inte något särskilt spännande idag, fick skjuts hem av Celeste efter rehearsal och har sedan bara pluggat och slappat. Är vardag här nu som sagt så hojta gärna till om det är något särskilt ni vill att jag ska blogga om. Ska klippa ihop filmklippen från matchen i fredags så ni kan få se lite äkta high school-spirit, är det något annat ni också vill se så kan jag se till att fixa det också! 

Nej nu är det dags för mig att sova, älskar att behöva gå upp klockan 5.30 varje dag... Pussar! 

Ovisad bild på senior-tjejerna i womens på class-color day under spirit week

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0