The biggest game of the season

Efter skola, practice och techrehearsal sitter jag nu på läktaren och är taggad på footballsmatch! Vi möter våra största konkurrenter Chippewa Valley (där min svenska vän Josefine går för övrigt) och båda lagen är än så länge obesegrade den här säsongen så ni kan ju bara tänka är stämningen för den här matchen! Skolan har skickat ut tre sms om att de vill att alla ska sköta sig ikväll och take good decisions. Men är ganska säker på att det kommer spåra senare ikväll när matchen är avgjord, förhoppningsvis då med blå-grön seger över röd-vit!

Som vanligt har vi ett race imorgon vilket gör att de egentligen inte vill att vi ska vara på matchen så flera i mitt lag är inte här så jag sitter med lite vänner från choir och musikalen i stället. Taggad på en riktigt bra kväll!!

Hoppas ni får en bra kväll finingar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0