School and halloween costumes

Började dagen med skola precis som vanligt där schemat såg ut precis som det alltid brukar göra. Såg på film i tre klasser idag med, kan inte säga att jag klagade! Efter skolan var det dags för practice precis som vanligt, bara en vecka kvar med xc nu och det känns så sjukt sorgligt! Kan inte påstå att jag kommer sakna att springa varje dag men jag kommer sakna att hänga med alla grymma människor i laget varje dag efter skolan. 

Efter practice åkte jag och Haley för att leta efter halloween-costumes, jag har en halloweenfest med laget, en halloweenfest hos min area rep plus trick and treating denna veckan så tänkte att jag lika gärna kunde köpa något jag kunde ha alla tre tillfällena. En del av dräkterna var dock väldigt speciella om man säger så, särskilt dom som fanns för tjejer.

Imorgon är det dags för vårt sista race för säsongen vilket är otroligt tråkigt! Dock verkar det som ingen brukar ta det här racet seriöst men jag har hört att det ska vara en snabb bana så jag är taggad på att uppnå mitt mål för den här säsongen, får se om jag lyckas med det! Tror det var prat om att käka pizza efteråt, får se om jag hänger med på det eller hur jag gör. Tror det pratades om att skära pumpor här hemma nämligen och det hade varit kul att vara med om det.

Nej nu blir det sängen för mig i alla fall, pussar!

Me and amazing Tara at the teamdinner

Kommentarer
Postat av: Emmy

Är det inte något höstlovet eller något liknande som det är i Sverige nu ?
Tycker det är jättekul att läsa om ditt liv i USA, du skriver så bra så då blir det mycket roligare och läsa ! :)

Svar: Vet att en del kompisar till mig har haft höstlov tidigare men här får vi tyvärr inte lov förräns det är tre dagars ledigt i samband med thanksgiving. Är ganska avundsjuk på er som har höstlov kan jag säga ;) Men åh TACK, gud vad glad jag blir!!
Sara Tyngel

2013-10-29 @ 15:56:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0