Saturday

Mötte som sagt upp några tjejer vid skolan klockan 11 idag för lite egen practice, bara för att vi är lediga från race betyder det inte att vi är lediga från träning. Men imorgon ska jag ta en dag off, känner att mina ben behöver det.
 
Senare på dagen blev det lite shopping tillsammans med Gigi. Köpte bland annat mina skor till homecoming, ny sport-bh, nya träningsshorts samt ett par pyjamasbyxor som jag behöver till nästa vecka. Skorna får ni se tillsammans med klänningen när det är dags för dansen men de är i alla fall högklackade och jag som är ganska kass på att gå i högklackat får se till att öva nu i veckan så jag kan gå i dom nästa helg! Skorna gör dessutom att jag tyvärr är längre än Travis då han som i princip alla amerikanare är ganska kort men så får det bli helt enkelt, hade inte funkat lika bra med platta skor till klänningen.
 
På kvällen åkte vi med familjen för att käka glass, otroligt god glass var det men måste fortfarande säga att frozen yoghurt är det godaste jag är ätit sen jag kom hit till USA!
Morgondagens planer tar vi imorgon men ser ut som det blir att umgås med familjen i alla fall.
Nu är det dags för mig att sova, gissar att en del av er där hemma redan har vaknat vilket känns sjukt konstigt! Puss och kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0