Race + second sleepover

Jag är verkligen helt död just nu och känner mest för att lägga mig ner och sova flera dagar i sträck!

Men ja, ska väl kanske ta och berätta om dagen. Morgonen började med att Monicas otroligt gulliga mamma fixade frukost åt oss samt packade lunch inför dagen innan hennes pappa skjutsade oss till skolan. Tjejernas buss åkte klockan 8 vilket var fyra timmar innan vårt race men de var tvungna att dela upp det så och varsity sprang ju vid klockan 10. Kan ju förklara lite vad dagens race var då det var regionals vilket innebär otroligt många lag samt att de 15 snabbaste löparna och de tre snabbaste lagen i varje varsity-race kvalificerade sig till states. Michigan är en väldigt snabb stat om jag har förstått det rätt, har kompisar som springer i andra stater där konkurrensen inte är lika hård och man behöver inte ha lika bra tider för att komma bra i racen. Hur som helst var det tre stycken från Dakota som var snabba nog, Marah av tjejerna samt Brad och Will av killarna, otroligt glad för deras skull! Personligen sprang jag inte ett särskilt snabbt lopp då det var otroligt blåsigt men jag lyckades komma in på en 25 plats av ca 200 löpare så känner mig ganska nöjd ändå! Var fruktansvärt kallt under hela dagen och vi satt under filtar för att värma oss före och efter loppet. Börjar verkligen bli höst här i Michigan! Träffade på Julia från Finland under prisutdelningen, snackade mycket me henne under arrival-orientation så var kul att se henne igen! 

Nu befinner jag mig i alla fall hos Celeste, får se vad vi hittar på! Hoppas allt är fint med er där hemma, PUSSAR!

Bjuder verkligen på mig själv här, osminkad och otroligt snygg i håret! Men jag och finaste Al försöker hålla värmen under racet idag, love that girl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0