Mr Incredible

Har tyvärr inga bilder att bjuda på idag då jag inte riktigt hade något bra tillfälle att fota under dagen. Mr Incredible var i alla fall temat idag och folk gick runt utklädda till olika superhjältar. Personligen hade jag bara på mig en Batman t-shirt som jag hade hittat på Walmart men det funkade finfint det med!
 
Mellan lektionerna spelade de olika låtar från Disney-filmer i högtalarna, kul grej faktiskt! Hade B-lunch idag också vilket vi fick reda på när vi kom till lektionen men som tur var hade de en plats vid cross-bordet i B-lunch idag också så jag hade några att sitta med, inte lätt när man inte känner så många än och i princip alla bord är fulla eller har typ max en plats ledig.
 
Hade practice som vanligt efter skolan men jag har något problem med min fot, gör liksom ont under foten så det skjuter upp smärta genom hela benet vilket gjorde att jag bara sprang en kort sväng. Har haft is på foten vid flera tillfällen både igår och idag så hoppas att det blir bättre snart, vill så sjukt gärna springa på lördag!
Efter practice var jag bara hemma i en timme innan Amanda hämtade upp mig för att åka tillbaka till skolan och musikal rehearsal. Idag tittade vi dock bara på filmen Guys and Dolls under tiden de med huvudroller hade lite sångövningar men imorgon tror jag vi ska börja öva låtar och sådär, ska bli riktigt kul!
 
Imorgon ska man ha på sig College saker, något jag ju dock inte har så blir vanliga kläder för mig imorgon tror jag. Ganska tråkigt tema om jag får säga det själv men är väl lätt att klä ut sig till då det är något ganska många har här ändå. Efter skolan blir det practice och rehearsal, fullt upp med andra ord men jag gillar det!
Nu blir det sängen för min del, saknar er där hemma och hoppas verkligen ni har det grymt! Pussar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0