Homecomingpictures 2013

Här kommer bilder från Homecoming i lördags! Har bilder med nästan alla i min grupp och alla ni ser på bild är med i XC, love them all! Är inte fotogenisk någonstans men det får ni stå ut med, mina fina vänner ser grymma ut i alla fall. Saknar flera av mina närmsta vänner här då de var i en annan grupp så har tyvärr inga bilder med dem vilket är synd men här får ni i alla fall bild på en del av folket jag hänger med här.
 
Me and my date Travis
Me and Sarah - Me and Marisa (sötaste tjejen nånsin, love her!)
Zack (Sarah´s date, tog studenten förra året så går på college nu), Sarah, Me, Travis
Me and Alexis - Me and Tara
Me and Kaitria - Me and Kayla 
Våra corsages
Me and Robert - Me and Monica, Seriöst roligast roligaste människorna här, love them!
Me and Rachel
Me and Brooks - Me and Noah 
Me and Madi

Kommentarer
Postat av: Alva

Hej! :D
Otroligt bra blogg! Min dröm har varit att åka men börjar få mer och mer ångest desto närmre det bli (åker 15/16) men din blogg tar verkligen bort all rädsla!
Har bara en liten fråga om när du ansökte, år/månad? Jag börjar bli stressad redan nu över att det inte ska finnas någon plats kvar om jag inte söker nu men vill väntar tills sommaren när jag får mina första gymnasiebetyg så att jag kan söka in på dom, frågan är bara om det är försent då?

Hoppas verkligen du har det jättebra precis som det verkar här i bloggen!
Kram

2013-10-16 @ 18:33:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0