Hawaii är bokat!!

Så stört glad! Har nu bokat min resa till freakin HAWAII!!!! Har alltid drömt om att åka dit och nu kommer det bli verklighet, alltså ni anar inte hur glad jag är just nu!
 
22-29 mars är det alltså min tur, och förhoppningsvis får jag lite svenska vänner med mig dit också då jag känner några som funderar på att boka samma vecka.
YFU har flera resor till olika ställen i USA under året och tillsammans med ett reseföretag ordnar de denna resan till Hawaii. Alla utbytesstudenter i USA med YFU har möjlighet att åka (det är dock ganska dyrt) vilket innebär att jag kommer träffa utbytesstudenter från hela världen vilket kommer bli så stört kul!
Vi kommer surfa, snorkla, besöka Pearl Harbor, vandra i bergen, åka katamaran osv osv, kommer bli så stört bra verkligen!
 
Hur underbart?!?!

Kommentarer
Postat av: maria at inredningsvis

WOW och WOW vilka UNDERBARA foton:) jag blir glad härinne......Jag följer nu på bloglovin...hoppas du följer tillbaka.

Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

Ha det fint

LOVE Maria at inredningsvis.se - en blogg om inredning

2013-10-17 @ 11:25:17
URL: http://inredningsvis.se
Postat av: Elin b

Sara!!!! Hur coolt är inte detta då?!?? Vad roligt för dej!!

Svar: Jag veeeet, så stört taggad verkligen!!! :D
Sara Tyngel

2013-10-22 @ 08:12:30

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0