Halloween

Idag är det då alltså Halloween och precis som med allt annat går amerikanarna all in. I skolan var det idag tillåtet att klä ut sig vilket många gjorde och under 2nd hour fick jag ta kort till yearbook, var flera riktigt grymma utklädnader faktiskt. Annars har jag idag fått känna på hur otroligt mycket man får ta igen i den amerikanska skolan efter att ha varit borta en dag, har ju bara två academic classes med saker jag behövde ta igen men det plus läxor blev otroligt mycket! Har inte haft såhär mycket läxor sedan jag kom hit faktiskt, tur att det mesta man gör på High School är ganska lätt.
 
Om cirka en timme kommer Rachel och hämtar upp mig och då ska vi hem till Travis för att möta upp resten av gänget för att sedan gå ut och trick or treat. Otroligt excited!! Det ösregnar så vi lär inte vara ute så länge men jag är taggad ändå! Min svenska kompis Josefine ska också hänga med oss då hennes kompis hon skulle gå med blev sjuk och hon inte ville missa upplevelsen med amerikansk trick or treating, det är ganska stor skillnad på att gå här och att gå i Sverige nämligen.
 
Sen kommer det hända lite grejer som jag inte har nämnt något om i bloggen tidigare men det kommer jag förklara lite senare. Kommer även skriva ett inlägg senare om hur min upplevelse av amerikansk trick or treating var! Hoppas ni där hemma njuter av erat höstlov, jag är avundsjuk på er. Pussar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0