En torsdag med fullt ös

En torsdag men riktigt fullt upp har det varit idag och jag är som vanligt helt slut, fattar inte vad som har hänt med mig på kvällarna sedan jag kom hit!
 
Började i alla fall dagen med US History som jag i princip halvsov mig igenom innan det var dags att till Disney-musik gå ner till min 2nd hour som ju är yearbook. Ms Wagner har upptäckt att jag älskar att fota och hon har även gett mig väldigt mycket beröm för de bilderna jag har tagit hittills vilket har lett till att hon nu alltid skickar iväg mig så fort det är något som behöver fotas. Idag ville hon fota några i the 9th grade center så jag, Austin, Katelyn och en annan tjej (känner mig hemsk som fortfarande inte kan hennes namn...) gick över dit för att ta lite bilder. På vägen dit ser vi en polisbil samt hör en hund som skäller och vi inser att de kommer söka igenom skåp efter droger igen. Vi tänker dock inte mer på det utan går till the 9th grade center och tar våra bilder, problemet är att när vi är klara får vi inte lämna byggnaden. De vill nämligen inte ha några elever i korridorerna när hundarna är där så vi fick helt enkelt vänta tills de var klara vilket tog hela lektionen. Vi satt dock och pratade med de som jobbade där och dom var riktigt trevliga samt att jag tog lite bilder runt om i byggnaden och utanpå då de ville ha nya bilder till sin hemsida. Vet inte om de fick fast någon idag men med tanke på att det inte var så länge sedan de letade sist måste de ha misstankar mot några elever, de brukar tydligen bara ha detta kanske två gånger per termin och nu har det varit två gånger på en månad.
 
I Choir gjorde vi koreografi inför vår Collage Concert om två veckor och sedan flöt resten av lektionerna på som vanligt innan det var dags för practice. Kan fortfarande inte springa så fick ta och cykla i stället och när jag kom tillbaka skickade min coach mig till the Athletic Director så hon kunde kolla på min fot, han var nämligen inte helt säker själv på vad det var. Är i alla fall någonting med min muskel på undersidan av foten så jag fick rådet att fortsätta ha is på den och sedan får jag inte träna förräns på måndag vilket innebär inget County Meet för mig vilket s u g e r! Jag var verkligen riktigt taggad på det racet! Kommer bara ha tre race kvar för säsongen efter det och jag kommer dessutom komma efter i träningen nu så är lite depp på hela grejen.
 
Efter practice åkte jag hem en sväng innan jag blev upphämtad av Gino för att åka tillbaka till skolan och ännu en musikal rehearsal. Känner redan att jag tycker så stört mycket om castet och det ska bli så otroligt kul att lära känna alla ännu bättre! Har skrattat som bara den i princip hela kvällen och haft så stört kul, älskar verkligen att hålla på med musikalen och alla människor är så stört goa!
 
Nu blir det sängen för min del, imorgon är det dagen då i princip allt när det gäller Homecoming händer! Alla ska klä sig i sina klass-färger (gult för oss seniors, hittade bara t-shirten från camp så den får väl duga), vi kommer ha ett pep-assembly in the gym under 5th and 6th hour, de har en homecoming-parade och sedan på kvällen är det dags för den stora matchen. Så morgondagen kommer alltså bli fullt ös men jag är övertygad om att den kommer bli riktigt grym! Vi hörs imorgon vänner, pussar!
 
Timpa har äntligen lagt upp bilder från lagfotograferingen så här kommer lite bilder på några av de underbara människorna jag har träffat här borta. Orkade inte ta med alla men några ser ni ju i alla fall, ska bli bättre på att fixa bilder på folket jag umgås med!
Me and Sarah (med en Katie i bakgrunden ;)
Calvin, Jill, Brennan, Haley and Jake
Jill, Robert, Haley and Monica (2 fast 4 U)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0