Cider mill + Släktmiddag

Bild från Yates, the cider mill vi åkte till + bara för att ha en till stående bild, min ursköna XC crewneck, love it!
 
Blev lite tillägg på dagens planer idag, men det var bara trevligt. Började med att åka till stället där Kevin och Kelton skulle skjuta, två av mina värdkusiner hängde också med så de höll på där ett tag. Då det regnade och jag ändå inte fick skjuta satt jag och Gigi bara i bilen under tiden vilket var lite småsegt men det funkade det med. Efter det åkte vi till Yates (the cider mill som dock inte var där vi plockade äpplen) för att köpa äppelcider och fudge, riktigt gott var det verkligen!
 
Efter det åkte vi för att möta upp Kevins släkt på Olive Garden för att äta middag tillsammans med dom. Jag har i princip inte träffat någon i släkten så var kul att träffa lite värdkusiner och annan släkt, väldigt trevliga allihop. Fick ett armband av min 10-åriga värdkusin, haha så söt var hon!
 
Nu ska jag och Gigi försöka oss på lite olika frisyrer inför homecoming, får se hur det går. Nästa vecka är det äntligen homecoming-week med spirit week, röstning inför homecoming king and queen, pep assembly, homecomingparade, homecoming-game och sist men inte minst the homcomingdance. Men vad allt det går ut på tänker jag att jag tar i veckan, blir väldigt mycket på en gång annars. Men jag är otroligt taggad, tror det kommer bli riktigt kul!
Hoppas ni har haft en grym helg allihopa, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0