Rehearsal + Halloweenparty

Har varit en dag med fullt ös, precis så som jag gillar att ha det! Känns lite dumt att jag knappt har haft tid att lära känna min nya värdfamilj denna helgen men för försöka ändra på det i veckan och nästa helg.

Mellan klockan 12-5 var det i alla fall äntligen dags för musikal rehearsal igen, har verkligen saknat det och allt härligt folk! Idag var det dans som gällde så vi fick lära oss all koreografi till en av scenerna jag ska vara med i. Mycket jobb med andra ord men vi hade samtidigt väldigt kul! 

Lämnade rehearsals lite tidigare för att åka hem och göra mig i ordning för halloweenfest hemma hos min area rep Denise tillsammans med ett gäng andra utbytesstudenter. Var en del där som jag inte hade träffat innan så det var riktigt kul och det var en väldigt lyckad kväll. Det är något speciellt med utbytesstudenter, man connectar på en gång och jag har alltid lika kul när jag hänger med andra utbytisar!

När jag kom hem spelade vi spel med min värdbror och hans kompisar och sen gjorde jag och min värdsyster Lauren varm choklad och tittade på ett avsnitt av pretty little liars. Bra avslutning på dagen!
Imorgon är det dags för Gross Olympics med xc, är någon typ av tävling där vi ska göra gross saker om jag har förstått det rätt. Kan skriva mer imorgon om vad det egentligen är!

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon, pussar!

Sverige, Tyskland, Spanien, Sverige, Nederländerna, Danmark, Finland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0