Kalahari Waterparks

Var en riktigt bra dag i skolan idag och jag bara njuter av livet på High School med easy classes! Chokladbollarna var otroligt uppskattade i yearbook, var flera som ville ha receptet och nästan alla gick åt. Djungelvrålet var dock en annan sak, fick inga filmer men Ms Wagner tog kort på alla som smakade och lyckades fånga en del roliga miner på bild så jag ska se om jag kan få tag i dom. Kul för dom med lite kulturupplevelse i alla fall haha! Fick några chokladbollar över som var perfekt att ta med till mina fina vänner på lunchen så de och coach Z som kom gående som vanligt fick smaka, lika uppskattat där vilket var kul. Choir var kul som vanligt, engelskan ägnades åt att snacka med Lauren som imorgon åker tillbaka Australien för tre veckor då hon var utbytesstudent där i våras och nu ska hälsa på igen och sedan ägnades Theatre Arts åt att sitta och snacka med Keonna, Ryan och Johnny.
 
När jag kom hem stod faktiskt granen på plats och under eftermiddagen blev den även pyntat. Den 15 november?? Sjukt stört men också ganska mysigt! Mina värdfarföräldrar kom förbi en sväng också så jag fick träffa dom för första gången, otroligt gulliga och otroligt italienska! Dom flyttade hit från Italien när dom var runt 20 och dom har fortfarande en grov dialekt som var svår att förstå och sedan var bara hela deras beteende väldigt italienskt. Om ni fattar vad jag menar!
 
Jag borde väl egentligen redan vara i säng nu då det tidigt i morgon bitti blir uppgång för att ta bilen till Ohio och Kalahari som är staternas största vattenpark! Tänk typ ett Skara Sommarland i USA format (stort alltså) inomhus (dom har utomhus också men det är ju givetvis inte igång vid den här tiden), och där har ni Kalahari. Vi ska sova på hotell där till söndagen då vi åker tillbaka hem. Detta är typ enda helgen fram till föreställningarna i februari bortsett från jul och sådär som jag inte har rehearsal så vi passar på att göra något med familjen och jag tror att det kommer bli otroligt kul! Är väldigt taggad på att få komma till någon annan stat än Michigan även om jag inte kommer se så mycket av den, men mest för sakens skull.
 
Vi hörs när jag kommer hem igen på söndag, ha en bra helg finingar!
 
How awesome??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0