Helgen

Har inte blivit några vardagsinlägg i helgen men den har bestått av att hänga med kompisar samt en 6 timmars rehearsal på lördagen. Vi körde igenom alla scener vi har gjort såhär långt och det kommer bli riktigt bra när vi är klara kan jag säga!
 
Idag mötte vi upp en familj som är vänner till min värdfamilj för att åka till en stor affär där de säljer en massa olika juldekorationer till granen. Det är en tradition de har sedan flera år tillbaka och varje familjemedlem får välja ut en dekoration varje år. Jag valde ut en USA klädd snögubbe som det stod I <3 USA på, kan visa bild på den imorgon när det är bättre fotoljus. Otroligt härlig stämning där inne i alla fall, julmusik spelades och det var hur mycket juldekorationer som helst! I loved it! Efter att ha inhandlat juldekorationer kollade vi runt i de andra affärerna på området, köpte fudge (så.stört.gott) och lite annat innan vi åkte till en restaurang och käkade lunch. Lovar att aldrig lämna huset utan kamera igen, har gjort det alldeles för många gånger nu! Men har tyvärr bara mobilbilder att bjuda på idag också.
 
När vi kom hem så fixade jag det sista på presentationen inför imorgon och sedan har jag ägnat kvällen åt att kolla på AMA, älskar hur jag kan kolla på sådana här saker utan att det är mitt i natten. Avicci vann nyss, klart man blir lite extra stolt som svensk då! Man är helt klart mer patriotisk och stolt svensk här är vad man är hemma.
 
Nästa vecka är det dags för thanksgiving, tack och lov är det bara två dagar i skolan innan det blir lov vilket ska bli otroligt skönt! Behöver sova ut lite. Imorgon ska jag hålla min presentation efter skolan, sedan blir det practice och på kvällen är det dags för rehearsal, fullt upp med andra ord men hellre det än att bara sitta hemma utan något att göra! Hoppas ni där hemma har haft en grym helg, pussar!
 
Yes, vi var så klart tvungna att prova karusellen de hade! Även om vi var rädda att ta sönder den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0