Gross Olympics

Gross Olympics var verkligen riktigt gross men otroligt kul var det också! Lämnade mobilen i bilen då jag inte ville få klet på den men Timpa tog kort så kan se om jag kan få tag i dom bilderna! Vi hade blivit uppdelade i lag sedan innan och tanken var att vi skulle vara utklädda men då vi egentligen skulle haft detta i september var det inte många som var sugna på det idag så vi struntade i utklädnaderna och sen slogs en del lag ihop då det var många som fattades.

I mitt lag var det jag och Brennan som seniors samt Sawyer och Marko som är freshmens på plats, tror vi saknade tre eller fyra personer från vårt lag. Då Sawyer är skadad och inte kan springa fick vi också ha coach Eddies lillebror Brett i vårt lag också, han går på chippewa och var med oss på xc campet i somras så alla i laget känner honom. Jag, Brett och Brennan gick i alla fall fullt ut i alla grenarna och fy vad kul vi hade! 

Som namnet tyder på så var det alltså olika gross tävlingar vi skulle göra som att äta en tonfisk mellan två kex, dricka gatorade med frön i osv. Var också en hel del kletiga lekar som att bära en apelsin insmetad i grädde på axeln som man behövde gå en bana med och sedan föra över till nästa person i laget utan att använda händerna. En annan tävling var att försöka träffa munnen på en person som låg ner med marshallows doppade i choklad och sen fick jag även i princip hångla med Brennan två gånger då vi skulle hitta godismaskar på en tallrik full med grädde och sedan ge den till nästa person i laget genom att bara använda munnen. Hade grädde och choklad i både ansikte och hår när vi var klara med alla tävlingarna men det var riktigt värt det, roligaste dagen på länge faktiskt! Efter att ha tvättat av oss åkte vi tillbaka till skolan där coacherna bjöd på glass, riktigt gott! 

Var helt slut när jag kom hem och har ägnat större delen av resten av den här dagen till att sova och plugga. Var även lite släktingar till min värdfamilj som var här på middag, dom var riktigt gulliga så kul att träffa dom! Min värdfamilj har en väldigt stor släkt så det brukar tydligen vara fullt hus här vid alla högtider, ska bli kul att vara med om.

Skola igen imorgon så jag ska väl ta och gå och lägga mig. Hoppas ni har haft en grym helg (och ett grymt lov, är fortfarande avundsjuk), pussar!

Bjuder på en halvtaskig mobilbild då jag bloggar från mobilen men är iaf skandinavierna hemma hos Denise igårkväll. Jag, Josefin, Jacob och Julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0