Election day

Somnade ifrån uppdateringen igår men då jag är ledig från skolan idag på grund av election day så kan jag ju ta och uppdatera nu i stället!
 
Blev upphämtad av Lisa efter skolan då jag inte hade någon skjuts eftersom större delen av laget skulle ha the Yates run men jag har fortfarande ont och Z har sagt åt mig att ta två veckor off från träning så springa 10miles är väl kanske inte det bästa. Jag var dessutom tvungen att gå tillbaka till skolan vid klockan 6 för musical rehearsal, vocals var det i dag så hela castet var där och vi hade kul som vanligt även om det är mycket hårt jobb.
 
När jag kom hem hade Lauren bjudit över Kaitria och Monica så vi körde lite just dance med dom innan Travis kom och hämtade upp oss och vi åkte och köpte milshakes. Bra dag helt enkelt!
 
Ledig idag som sagt och det är så otroligt skönt så ni anar inte! Jag har i princip inget plugg alls så kan bara chilla hela dagen om jag vill det. Senare idag ska dock jag och Lauren åka och shoppa, riktigt välbehövligt kan jag säga! Har ju knappt shoppat alls sen jag kom hit liksom, riktigt illa.
 
Igår fick jag även ett paket från Sverige med mina vinterkläder samt lite Marabou, bästa på länge! Hur mycket godis och sötsaker det än finns här i USA så är det inget som slår klassisk hederlig Marabout! Sitter dessutom med min mössa på mig, den luktar hemma och det är helt underbart!
 
Nej nu ska jag se något avsnitt av Svenska Hollywoodfruar och hoppas på att Lauren snart blir klar med alla sina läxor. Pussar!
 
Osminkad och trött men lite får man väl bjuda på sig själv?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0