Cross Country Banquet

Här har ni bilderna från Cross Country banqueten igår. Blir bara mobilbilder då jag inte släpade med mig min stora systemkamera så kvalitén är inte den bästa men jag hoppas det duger ändå! Insåg när jag kollade igenom bilderna att jag ser hemsk ut på alla bilder som togs före middagen då mitt hår fortfarande var blött då (stora problem, jag vet) så saknar bilder på en del av mina fina vänner här men några bjuder jag på i alla fall! Hade i alla fall en grym kväll, så otroligt tacksam över att jag valde att börja med cross country. Vi är som en familj och även om love är ett ord man överanvänder här borta om allting så måste jag ändå säga att I love them all och jag är så otroligt tacksam över att ha hittat så grymma vänner här borta!
 
Me and Marah - Me and Kayla
Me and Brad, min 18årsbuddy då vi är dom enda i laget som är 18 - Me and Robert aka Beyonce, love him!
Me and David, favorite freshmen - Jill, Haley, Marah, Katelyn and Me, love these Girls!
Me and Lana, another favorite freshmen - Me and the amazing Sarah
Bästa coacherna, Me and Zar - Me and Timpa
Me and Jake - Me and Brennan, love him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0