Caroling + Rehearsal

Att gå runt och sjunga julsånger på skolans craft show var faktiskt riktigt mysigt och jag fick otrolig längtan efter julen av att gå runt där och sjunga och titta på alla saker! 

Efter caroling var det dags för rehearsal som tack och lov bara blev fyra timmar i stället för sex då det var en kortare låt som skulle koreograferas idag. Kul men jobbigt var det och jag var riktigt trött efteråt! 

Åkte hem och tog en nap på över en timme och nu ikväll har det bara varit jag och Lauren hemma så vi har snackat och kollat på film, härlig lördagkväll när man mår såhär! 

Morgondagen ser fullsmockad ut den också men jag får i alla fall en chans att sova ut ordentligt först vilket jag ser fram emot! Vad planerna är får ni dock veta imorgon. Pussar!

Saknar mitt lag så otroligt mycket verkligen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0