Bloggtorka

Har fått lite bloggtorka som det så fint kallas vilket syns både på min bloggning och statistiken. Tänkte därför kolla med er läsare vad det är ni vill se mer av i bloggen? Känns lite tråkigt att bara lägga upp vardagsinlägg hela tiden, vardagen börjar ju se ganska enformig ut även här borta.
 
Så, någon av alla mina läsare borde kunna ha något de gärna vill se eller läsa mer om?? Ska jag lägga fixa och lägga upp filmen på huset?? Vill ni se videobloggar?? Frågestund?? Fler skillnader Sverige - USA?? Inlägg om hur maten är här borta?? Inlägg om vilken musik folk lyssnar på?? Ni bestämmer!
 
Kom gärna med tips och idéer så ska jag försöka få till lite roligare bloggning framöver! Uppskattar verkligen hur många det är som tittar in och läser varje dag, trodde aldrig jag skulle få så pass många läsare till min lilla utbytesblogg! Otroligt kul verkligen! Så hjälp mig nu så jag kan göra bloggen ännu roligare att läsa!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Videobloggar!! Vill absolut se huset också!! Skulle vara kul om du filmade när du var med dina kompisar. Det är alltid kul att höra hur engelskan är hos utbytesstudenter!

Svar: Ska absolut försöka fixa fler videobloggar! :)
Sara Tyngel

2013-11-20 @ 06:15:09
URL: http://alitborn.blogg.se
Postat av: melie

Gärna bilder på ditt hus och berätta om din nya familj! Förresten, hur är det med dig och din gamla värdfamilj? Har ni någon kontakt?

Svar: Ska absolut försöka fixa det! Min värdmamma var här och lämnade av ett paket från Sverige som mamma och pappa hade skickat innan det blev klart att jag skulle flytta så det hamnade ju hos dom men annars har jag inte pratat med någon av dom sen jag flyttade.
Sara Tyngel

2013-11-20 @ 07:39:20
Postat av: Felicia

Hej!
Jag tycker verkligen om din blogg och gillar dina vardagliga inlägg, men hade tyckt det var ännu roligare ifall du hade mer inlägg med frågor, älskar de inläggen! (så kanske en frågestund) skillnader usa-sverige tycker jag också är jättekul, videoblogg på dina amerikanska vänner när de pratar/säger svenska ord hade vart kul! Kanske frågestund där någon av dina vänner svarar på frågor om dig/usa, hade vart kul att höra svar ifrån dem. Även lite mer om dina vänner, vilka de är och hur du lärde känna dem och så. Och din nya värdfamilj, huset, allt! Sen rent anmält om hur livet i Usa är, mat, fritid, skola osv! :D Tycker din blogg är jättebra och du skriver så bra, blev lite mycket här nu men hoppas du tycker något förslag var bra! Kramkram!

Svar: Åh flera grymma tips här ju, tack så mycket!! :) Ska försöka fixa inlägg med flera av sakerna!
Sara Tyngel

2013-11-20 @ 11:53:50
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se
Postat av: Daniela

Hej! Jag har en liten fråga som jag funderat på länge. Är det verkligen som i alla chick flicks filmer om high school i usa? Kanske låter fånigt men är det verkligen som i filmerna typ att sport fånarna klankar ner på ''töntarna''? skulle vara tacksam för svar. Skulle vara roligt och veta!

Svar: Tar upp din fråga i ett inlägg i helgen :)
Sara Tyngel

2013-11-20 @ 14:01:39
Postat av: Emma

Skulle vara kul med ett inlägg om skillnader mellan Sverige och USA. Kanske om roliga frågor du har fått. En frågestund skulle också uppskattas!!
Tack för en jättebra blogg!!

Svar: Har gjort två inlägg med skillnader och ett med frågor men om det uppskattas ska jag absolut försöka fixa mer sånt! Och frågestund är nog på gång ganska snart tror jag faktiskt. Åh, Tack själv!!
Sara Tyngel

2013-11-21 @ 11:40:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0