A useless life is an early death.

Skoldagen flöt på riktigt snabbt idag, vet inte vad det var som gjorde det men alla påpekade det på träningen så var väl något med just idag helt enkelt. Otroligt kallt var det i skolan dock, alla gick runt och frös hela dagen! Efter skolan var det dags för mig att hålla min presentation om Sverige, gick riktigt bra faktiskt och det var inte jättemånga som kom vilket jag tycker är väldigt skönt. Hade dock lite panik under 2nd hour då jag insåg att min powerpoint inte hade kommit med mejlet jag skickat till mig själv och att jag därför inte hade någon powerpoint till presentationen. Var inte så mycket att göra mer än att sätta sig och göra en ny under lektionen, tur att vi hade en sub som inte kollade något på vad vi gjorde så jag kunde snabbt slänga ihop den och föra över den till ett USB jag fick låna av Eddie. Presentationen gick som sagt bra, svarade på lite frågor efteråt och roligaste reaktionerna kom ju som vanligt på att vi får betalt för att gå i skolan (studiebidraget). Haha älskar att berätta det, blir alltid lika roliga reaktioner!
 
Efter presentationen gick jag till practice precis som vanligt. De flesta var redan ute och sprang när jag kom så coach Z lät mig träna lite sprints tillsammans med Jill, en av våra snabbaste sprinters. Förlorade ganska stort, även om jag inte var så långt efter som jag trodde att jag skulle vara.
 
Efter practice hann jag hem och käka samt byta om innan det var tillbaka till skolan som gällde för rehearsal, spenderade 2 och en halv helt onödiga timmar där då vi inte gick igenom dansarnas scener en endaste gång. Fattar verkligen inte varför de hade kallat full cast när de bara jobbade med två scener hela tiden men vi som inte var med där satt och snackade under tiden så det var ganska kul ändå! Men fortfarande segt, tog inte med mig något plugg utan fick göra det när jag kom hem strax före nio. Så ja, tiden från att jag kom hem tills nu har bestått av plugg och städa mitt rum, halvkul alltså men det måste ju göras.
 
Imorgon är det sista skoldagen innan lovet, hur gött?! Taggad för thanksgiving faktiskt! Har fått in flera frågor till frågestunden under dagen men fortsätt att ställa frågor, jag kommer inte avsluta förräns till helgen så ni har gott om tid på att fundera ut vad ni vill fråga om! Hoppas allt är grymt med er där hemma, pussar!
 
Random bild jag hittade på google från en gammal musikal skolan satte upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0