Where there is love there is life

Så fruktansvärt trött just nu så det är inte sant! Fullt upp igår, fyra timmars sömn och sen åtta timmar på ett kaotiskt jobb, då blir man trött alltså!
 
Gjorde då SLEP-testet igår, kommer ett annat inlägg om det senare. Åkte sedan upp till A6 och gick en halvtimme där innan jag stack vidare till jobbet. 4 timmars jobb var det bara tack och lov, och det flöt på smidigt. Tog sedan bussen till Pauline där jag hängde med sjukt härliga människor. Sån bra kväll var det! Hemma strax efter tre och somnade vid runt fyra.
 
Blev uppdragen ur sängen vid halv nio idag för att fira min bästa mamma som fyller år. Efter sång och presentöppning stupade jag tillbaka i sängen och höll på att försova mig och missa bussen. Men genom att göra mig i ordning på jobbet hann jag, och de åtta timmarna idag var trots allt kaos sjukt roliga och gick fort!
 
Ska slänga ihop ett inlägg om SLEP-testet nu, sen blir det ett serieavsnitt innan jag ska sova. Så inte taggad på skola imorgon, men det är bara att köra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0