The privilege of a lifetime is being who you are

 
Besöksrekord på besöksrekord de senaste dagarna här ju, kul att se att så många har hittat hit!
Ledig idag som sagt, har några saker att fixa nu på förmiddagen och sen ska jag även idag åka in för att titta på balen i stan. Min skola har bal idag med, och har flera kompisar som går!
 
Glömde säga att jag innan balen igår smet in i en fotoaffär och fixade foton till visumet. Sjukt fula blev dom, man fick inte le och skulle ha håret bakom öronen, men känns bra att ha fixat det hos ett proffs så att allting blev rätt. Fick med mig både utskrivna bilder i rätt storlek som ska med till ambassaden och bilder på ett USB-minne som jag kunde ladda upp till min online-ansökan. Så igår fixade jag klart det sista av ansökan som kunde göras online, så nu ska jag beställa hem ett personbevis på engelska samt fixa de både betalningarna, en online och en hos banken. Anmälde mig till gruppintervjun på ambassaden också som YFU har bokat in den 17 juni efter avreselägret, så då kommer vi vara flera YFU studenter samtidigt, kan nog bli ganska kul!
 
Har börjat titta på vilka klasser jag ska läsa i USA med, ska tydligen välja det så snart som möjligt. Sjukt mycket att välja mellan så det är ganska svårt! Men ska försöka göra året ganska slappt och välja chill klasser där man är social och har chans att lära känna folk också. Men fanns en hel del kul klasser så det blir nog bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0