Rainy Monday

 
Känns mest som om jag chillar igenom vardagen just nu. Hade två lektioner idag, ledig imorgon och sen två lektioner på onsdag. Sen gör vi inte direkt så mycket på lektionerna heller, otroligt gött!
 
Idag blev det dra ner till Stora Hotellet efter sista lektionen för att se på alla fina par som skulle gå på balen! Min skola hade sin första av två baler idag, så man kände en hel del folk. Några av mina närmsta vänner gick också, så sjukt fina var dom! Vill också gå på bal! Sjukt synd att det regnade bara, det förstörde lite.
Funderar på att lägga ut några bilder på mina vänner som gick, mest för att liva upp bloggen lite. Men väntar ett tag i så fall, har en hel del baler kvar att kolla på de närmaste veckorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0