PLACERING!!

JAG HAR FÅTT PLACERING!!!
 
Alltså ni anar inte min glädje just nu! För ungefär en och en halv timme sen var jag nere på hundklubben och tränade agility med min hund, och upptäckte då att jag hade ett missat samtal från USA! Strax därpå ringde det igen, och det visade sig vara min blivande värdmamma!
 
Fattar ni min chock eller? Jag är på agilityträning, och helt plötsligt ringer min värdmamma? Jag hoppade omkring med tårar i ögonen haha och var helt överexcited! Dom andra undrade nog vad jag höll på med, och min mamma satt bara på marken och skrattade åt mig haha!
 
Har inte fått något mejl eller så från YFU så vet inte så mycket än. Men jag ska i alla fall bo utanför Detroit i Michigan tillsammans med en värdmamma (som verkade urgullig), en värdpappa och en värdbror som är 15. Vet ingenting om skolan, men den ska tydligen vara stor!
 
Alltså jag är verkligen så stört glad just nu! Hoppade omkring som en liten idiot när jag pratade med henne haha! Kommer ringa YFU så fort jag kan imorgon för att försöka få mer information, och så uppdaterar jag så fort jag vet något och har lugnat ner mig lite!
 
Alltså waaaah detta är så stört! Jag är så sjukt glad just nu!!
 
Bild på Detroits skyline!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ååå men grattis!!! Gud va kul :D

Svar: Tack! :D är verkligen asglad!
Sara Tyngel

2013-05-15 @ 22:36:52
URL: http://aboutamanda.se
Postat av: Natalie

GRATTIS! :D

Svar: TACK! :D
Sara Tyngel

2013-05-16 @ 07:19:19
Postat av: Axel Ericsson

Häftigt att få reda på det direkt från värdfamiljen, hehe.
Grattis! :)

Svar: Haha ja jag fick lite av en chock när hon ringde! Men tack! :D
Sara Tyngel

2013-05-16 @ 18:42:35
URL: http://axelericsson.blogg.se/
Postat av: Elise

Grattis Sara! Vad roligt!!!:) Har du fått veta vilken high school du ska studera på och så med?:) Vet du vad du ska välja för Classes och så? Ska du vara med och delta i någon sport?

2013-05-16 @ 19:59:47
Postat av: Elise

Grattis Sara! Vad roligt!!!:) Har du fått veta vilken high school du ska studera på och så med?:) Vet du vad du ska välja för Classes och så? Ska du vara med och delta i någon sport?

Svar: Tack så mycket Elise! :D Haha publicerade precis ett inlägg om det, och mer info om skolan kommer när jag vet!
Sara Tyngel

2013-05-16 @ 20:00:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0