Only a life lived for others is a life worthwhile.

 
10 studentprofiler har jag fått upp idag, har en hel del kvar att fixa! Kul att det blev så uppskattat att dom kommer upp i alla fall!
 
Har fått flera nya läsare tack vare profilen, och har nu även börjat ge ut min bloggadress till mina vänner, så jag gissar på att en del av er har hittat hit. Hej och välkomna till er, hoppas ni stannar och vill följa mitt år i USA!
 
Skola från 8 till typ 5 imorgon, kommer nog försöka gå tidigare då jag har kompisar som går balen redan vid 4. Sista medieproduktionen, sjukt tråkigt då vi verkligen har haft otroligt kul under den kursen! Kommer sakna min grymma klass alltså!
 
Nu ska jag göra mig snygg för sängen som min grymma utbytesvän säger, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: jesper

Hej!
Schysst blogg!
Är du intresserad av ett länkbyte?

Svar: Tack så mycket! Absolut, länkar dig på en gång :)
Sara Tyngel

2013-05-30 @ 18:02:33
URL: http://jesperinthestates.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0