Fullt ös medvetslös

Sån sjukt härlig dag! Medielektionen spenderades på TV4 Jönköping där vi var på studiebesök. Sjukt intressant och jag blir mer och mer säker på att jag vill jobba med något inom media. Frågan är bara med vad.
 
Solen har gassat på ordenligt hela dagen i Jönköping, och då vi inte hade någon lärare på matten satte vi oss ute i solen och njöt. Käkade lunch och sen blev det ut i solen i en timme till. Svenskan var som vanligt, det blev alltså inte så mycket gjort.
 
Nu är den en skoldag kvar innan det är dags för långhelg. Veckorna går sjukt fort nu alltså, redan Kristi Himmelfärdshelgen! Har ett fullspäckad schema dom kommande dagarna, så det är helt enkelt full ös medvetslös som gäller. Skola och jobb står på schemat i morgon, sen jobbar jag alla dagar utom fredagen. Ska utöver det bland annat hinna med några myskvällar med fina vänner, sånglektion, bullbak med några klasskompisar, ett SLEP-test och att fira mamma. Plus lita andra saker. Fullt upp som sagt, så får se hur det blir med uppdateringen. Något inlägg ska jag väl försöka få in i alla fall!
 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen framför något serieavsnitt. Inställd franska imorgon innebär lång sovmorgon, härligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0