Första Maj

Jobbat idag som sagt, och har sen jag kom hem bara slappat med massa serier. Så fruktansvärt trött, så bilderna får vänta tills imorgon.
 
Kaos i Jönköping idag, och jag är sjukt glad att jag jobbar utanför A6 och slapp vara med under allt som hände nere på stan. Nazisterna (Svenskarnas Parti) hade en demonstration i Jönköping idag, och motdemonstranterna har både tänt eld på bilar, kastat sten på poliser, skjutit knallskott osv osv. Kaos med andra ord, och jag lär höra en hel del om det i skolan imorgon då jag har klasskompisar som var med.
 
Nu ska jag se något serieavsnitt till, sen blir det sova för att ladda inför nationellt prov i Engelska imorgon. Tagget jaao. Ha det fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0