Be present – it is the only moment that matters

Instagram-bild på Evelina och Lydia, så fina tjejer!
 
Lite USA inlägg det senaste, ska försöka bli bättre på det. Men det händer ju inte så mycket på USA fronten tyvärr! Imorgon är det i alla fall dags för SLEP-testet, och sen måste jag ta tag i visum ansökan snart.
 
Gårdagen blev i alla fall urmysig! Jag och två fina tjejer tog en långpromenad ner till Vättern och satt och snackade i två timmar. Drog sedan hem till mig, satte oss med filtar och massa ljus i uterummet och bara mös. Så bra tjejer, så bra kväll!
 
Den här kvällen har spenderats med några härliga klasskompisar, bullbak och mycket skratt bestod kvällen av. Imorgon är det fullt ös som gäller. Först SLEP-test, sen jobb och sedan direkt vidare för att träffa några fina vänner. Blir nog en sjukt bra dag skulle jag tro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0