A life without love is like a year without summer.

Sitter på kulturskolan och pluggar just nu (eller ja, bloggar, men tanken är att jag ska plugga). Har precis haft sånglektion och ska ha någon uppsjungning med café vid klockan 6, alltså ingen idé att jag åker hem.
 
Engelska nationella idag då, hör- och läsförståelse. Var ju aningen svårare än SLEP-testet om man säger så haha, men tror det gick ganska bra ändå! Jag hoppas på det i alla fall! Sen gjorde vi förberedelserna inför muntliga nationella i matte, och hur det gick behöver vi ju inte prata om. Vi var till slut elva stycken som satt med samma uppgift, och ingen av oss lyckades lösa den. Känns sjukt bra inför torsdag nu alltså!
 
Inget nytt från YFU eller USA. Så sjukt segt att vänta alltså! Ska försöka komma på några fler USA-relaterade inlägg i alla fall så bloggen blir lite intressantare än att bara läsa om vad jag har för mig på dagarna!
 
Sommar typ nu gärna, tack!

Kommentarer
Postat av: Donna

Hej!

Jag ska också på ett utbytesår i USA i år. Jag undrade bara hur du ändrade din header? Min känns väldigt tråkig så skulle gärna vilja ändra den!

2013-05-14 @ 18:33:03
URL: http://dinhdonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0