Nu tar jag påsklov

Har några kaosdagar nu som sagt, så får se lite hur det blir med uppdatering.
I onsdags jobbade jag fem timmar efter skolan, och igår gick jag i skolan 8-17 innan det äntligen var LOV! Började lovet på bästa sätt genom att gå på bio med två fina tjejer. Vi såg The Host (genom dina ögon), och även om boken som vanligt är mycket bättre var den helt klart sevärd.
 
Idag ska jag jobba 13-19, och sen ska jag träffa lite vänner. Tror det var tal om Tre Dagar, en påskkonferens, men jag får se om jag orkar det alltså. Det kommer vara kaos på jobbet hela helgen tack vare bilmässan. Lördagen bjuder även den på jobb, 13-21, och likadant gör söndag och måndag.
 
Så börjar jag alltså mitt lov, men sen har jag lite ledigt och roliga saker på gång! Hoppas ni får en bra helg hörni, jag uppdaterar när jag kan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0