It´s time to start living.

Chillar på som vanligt, har verkligen så slappt i skolan nu så det är inte sant! Men det är också så otroligt skönt efter flera stressiga veckor!
Skulle slutat klockan 5 idag, men radiosnubben vi har på ljudet i medieproduktionen dök inte upp och eftersom vi inte har någon utrustning fick vi sluta. Efter att ha filmat till vårt projekt i engelskan kunde jag åka hem och kom alltså hem betydligt tidigare än väntat.
 
Har gått en långpromenad med hunden, och nu avslutade jag precis ett skypesamtal med Emma på över en timme. Träffade henne på utbytesträffen i Göteborg, och vi har haft lite kontakt innan dess också. Hon ska också till USA med YFU, och eftersom jag inte har någon kompis här hemma som ska iväg som jag kan snacka med så är det skönt att kunna ringa upp någon som förstår alla tankar och frågor man har. Ser fram emot nästa utbytesträff, när den nu blir!
 
Nu får jag se vad jag ska hitta på, chillar vidare helt enkelt!
Puss på er!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi får prata snart igen...och boka in en till utbytesträff i typ april/maj!!! Kram

Svar: Jaa men det måste vi verkligen göra! :D stor kram!
Sara Tyngel

2013-03-22 @ 00:10:43
URL: http://americaemma.blogg.se
Postat av: JESSICA

Har du skickat mejlet för i sådana fall har jag inte fått det ännu. Det kanske går smidigare att skicka över facebook om din mejl nu krånglar? :)

Kram!

Svar: Det kan jag göra, vad heter du?? Kollade din blogg men står inte ditt efternamn, lite svårt att hitta dig då ;)
Sara Tyngel

2013-03-23 @ 09:00:22
URL: http://jessicainthestates.blogg.se
Postat av: Tilda - Spanien 13/14

Hej Sara! Tilda Alnervik här! Hittade precis din blogg genom utbytesstudent.se. :) Jag har med en blogg. Har skrivit i den ett tag men inte gett adressen till nån då jag inte visste om jag skulle bli antagen. Såg att du har massa länkar på sidan, så tänkte om vi kunde göra ett länkbyte med? :)

Svar: Klart vi kan göra ett länkbyte, lägger till dig direkt! Sjukt kul att du också ska iväg, har känt mig lite ensam här ifrån Jönköping ;)
Sara Tyngel

2013-03-24 @ 18:23:38
URL: http://miserableandmagical.blogg.se
Postat av: JESSICA

Jag kan leta upp dig i facebook-gruppen och lägga till dig! :)

2013-03-24 @ 22:23:57
URL: http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0