It´s all because of You!

Det blev lite ändrade planer igår. Jag och några av mina fina vänner drog hem till en av mina tjejkompisar och sen blev det lite chill och mys. Sjukt bra kväll, så sjukt fina människor! 
 
Idag var jag och gymmade med en klasskompis på förmiddagen, och nu ska jag snart iväg och träffa några andra tjejkompisar som jag inte träffade igår för lite melodifestivalmys. Har inte jättehöga förväntningar på kvällen, men det blir nog bra!
 
Imorgon jobbar jag 11-19, heldag alltså. Sjukt härligt folk som jobbar dock, så tror det blir riktigt fint! Förhoppningsvis är det inte lika mycket kaos som förra helgen.
 
Ha en fin lördag vänner!
 
Snälla sommar, kom hit snart!

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Hej! Jag ska också till USA i sommar och undrar om du är intresserad av ett länkbyte? :)


Svar: absolut, länkar dig direkt! :D
Sara Tyngel

2013-03-10 @ 16:16:48
URL: http://Jessicainthestates.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0