If you like it then you should put a smile on it!

Såg att det var besöksrekord igår, sjukt kul att se! Har som sagt inte gett ut bloggadressen till mina vänner än, så väldigt kul att så många har hittat hit ändå! Skriv bara en kommentar om du har någon fråga eller har något speciellt du vill att jag ska skriva om. Det här är ju trots allt min USA blogg, även om det blir ganska lite USA uppdatering just nu tyvärr. Och följ gärna bloggen på bloglovin så blir det lättare att se när jag har uppdaterat!
 
Follow on Bloglovin
 
 
Ledig dag idag som sagt, sjukt härligt! Otroligt gött väder här i Jönköping just nu, så passade på att sitta ute i solen nu under förmiddagen. Måndag idag dessutom, vilket betyder en ny vecka och nya placeringar! Kul att se vilkas tur det är den här veckan!
 
Nu tänkte jag ta och klara av lite plugg inför veckan, ha en fin dag vänner!
 

Kommentarer
Postat av: följ mina förberedelser inför College, USA

Hittade din blogg för några dagar sen. Jag ska inte till High School men ska plugga på College så vill följa andra med liknande framtidsplaner :)

Svar: Såg att du ska gå på college i Californien, gud va kul!! :D Du kommer säkert få ett toppenår!
Sara Tyngel

2013-03-12 @ 20:56:51
URL: http://www.anderssonsandra.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0