Everything you can imagine is real.

Hade inställd idrott idag vilket gjorde att jag bara hade två lektioner på eftermiddagen. Trots en franskaredovisning var det väldigt chill, och nu är det sjukt skönt med helg! Ikväll blir det tonår som vanligt, är inte sådär jättetaggad men det blir nog fint ändå!
 
I veckan har det ramlat in några placeringar precis som vanligt, men jag står fortfarande utan. Vill verkligen veta vart jag ska! Ca ett halvår kvar tills jag åker nu, och efter att ha väntat på det här i över två år känns det ganska nära. Sjuk känsla egentligen! Om ett halvår flyttar jag helt själv till andra sidan atlanten, för att bo med människor jag inte känner i ett land jag aldrig har varit i. Men jag är så sjukt taggad på det här!
 
Ha en härlig fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med dig, jag vill också veta NU! Men jag tror jag kommer få vänta lite till...men du kanske får snart som skickade in så tidigt! Bered dig på att jag kommer bombadera dig med frågor och exitement den dagen du får din familj :)

Förresten vi kanske borde bestämma ett nytt datum lite längre fram för oss i "göteborgsområdet" att träffas!?

Kram

Svar: Fast flera som skickade in papprena senare har fått familj redan, så du kanske får före mig! Man börjar bli lite osäker på hur man skrev brevet o sådär nu, men samtidigt så är det ingen idé att börja oroa sig förräns i juli typ. Än så länge är det ju fortfarande tidigt! Haha jag kommer bomba sönder dig också ;)
Ja men det tycker jag verkligen! Jag måste planera ganska långt innan så jag inte bokar jobbpass o sådär... Men i april/maj måste vi få till en träff, och sen i sommar innan vi sticker! :D
Sara Tyngel

2013-03-09 @ 09:34:33
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0