Every day is a chance to make the day better than yesterday

 
Har resurseftermiddagar i skolan alla dagar denna veckan utom fredag, vilket för min del bara innebär två lektioner på förmiddagarna. Slutade idag därför redan klockan 12, otroligt skönt! Hade dock utvecklingssamtal som gick finfint och tandläkartid efter. Hade hoppats på att bli av med den här metalltråden jag har i munnen sen tandställningen rök för två och ett halv år sen, men det verkar som den får sitta kvar ett tag till!
 
Nu ikväll har jag varit och kört ett dansaerobic pass på gymmet, och nu tänkte jag slappa med lite god frukt framför någon serie. Livet rullar på så sjukt fint här hemma, och jag njuter av allt även om tagget inför USA är på topp!
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0