You have to dream before your dreams can come true

Skolan består just nu bara av betygssamtal och film, och man funderar mest över vad man gör där egentligen. Efter skolan blev det bal som vanligt, blir så sjukt sugen på att gå själv när man ser alla fina vänner! Två år innan det är min tur, men blir ju amerikansk prom nästa år i alla fall!
 
Hemma någon timme innan jag fick ett sms av min fina vän Alice, och då blev det en långpromenad med henne. Bra snack i det härliga vädret, sån sjukt härlig tjej det där! Kommer sakna henne alltså!
 
Nu har jag suttit och fått upp några bloggprofiler, har fortfarande ett tjugotal kvar att få upp och då vet jag att alla med blogg i utbytesgruppen inte har mejlat än. Så det är nog en hel del kvar att fixa! Men det är lite småkul.
Nu tänkte jag dra igång ett serieavsnitt som är standard för mig på kvällarna innan det blir sovdags.
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vad är det för serier du kollar på egentligen?;)

Svar: Haha alltså jag följer nog ett tiotal faktiskt ;) har skrivit en inlägg om det någon gång, men mitt arkiv krånglar så det går inte att bläddra mellan sidorna. Men jag följer, vampire diaries, pretty little liars, revenge, glee, greys anatomy, one tree hill, 90210, once upon a time, the o.c.... haha säkert nån mer men jaa, serienörd här alltså ;)
Sara Tyngel

2013-06-05 @ 09:23:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0