YFU-tröja

På campet fick vi en YFU-tröja som det är tänkt att vi ska ha på oss när vi flyger. Detta för att det ska vara lättare för värdfamiljer och volontärer att hitta oss på flygplatsen. Här ovan har ni alltså en bild på årets tröja, som jag kommer ha på mig under min resa över atlanten. På tröjan står det:
 
We´d like to invite you for a very lagom politically correct Swedish fika time
 
Den kunde ju varit snyggare alltså, men har sett betydligt värre YFU tröjor så det blir nog fint! 49 dagar tills det är dags att ta på sig tröjan nästa gång och bege mig till flygplatsen och USA. Aaaah så taggad!!

Kommentarer
Postat av: Axel Ericsson

Det står 49 i min telefon med! Flyger du också den 7e? :-)

Svar: haha inlägget var förinställt, så nu har jag egentligen 48 dagar kvar! flyger den 6e :) hur reser du??
Sara Tyngel

2013-06-19 @ 20:42:44
URL: http://axelericsson.blogg.se/
Postat av: Axel Ericsson

Göteborg > Paris > New York :) Allt den 7e aug! Du då? Fick du boka själv?

Svar: Jag åker Göteborg-Amsterdam-Detroit, också allt den 6e augusti :) Precis, bokade allt själv! Ganska skönt att kunna bestämma datum och resa, ville inte mellanlanda i Chicago och alla resor gick typ därigenom!
Sara Tyngel

2013-06-21 @ 13:40:35
URL: http://axelericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0