Sometimes the heart sees what is invisible to the eye

Har några kaosartade dagar framför mig, men det är jag ju van vid så att det ska nog gå bra! Kul med mycket att göra!
 
Igår var det först jobb i 6 timmar, Jönköping bjöd på finaste vädret och det var otroligt segt att stå instängd på donken. När jag hade slutat var det bara hem och vända i princip innan jag drog ner till Domsand (Vätterstranden i Bankeryd) och där blev det grillning och volleyboll med ett otroligt härligt gäng. När det började bli kallt drog jag och några fina vänner hem till mig, och sen blev det sitta och snacka i uterummet med filtar och tända ljus. Bra kväll!
 
Även idag är det fullt upp. Ska vara lite vuxen och fixa lite ärenden, däribland åka till banken och betala in avgiften för visumet samt ta den sista Hepatit A+B sprutan. Hatar sprutor, så skönt att få det avklarat! Sen ska jag iväg några timmar mitt på dan innan det blir träffa kompisar ikväll igen.
 
Men först tänkte jag lägga mig ute i solen ett tag, jobbar ju alltid när det är bra väder typ så är blekast i hela gänget. Dags att ändra på det tycker jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0