Skolavslutning

Två mobilbilder från dagen. En på en liten del av min skola, och sen en halvsuddig bild på grymmaste klassen.
 
Skolavslutning idag då, och nu har jag äntligen sommarlov! Regnade som vanligt, men dagen har varit bra ändå! Efter avslutningen blev det en två timmar lång fika som nästan hela klassen var med på, så bra är dom! Kommer sakna er gänget! Var inte så jobbigt att säga hejdå, vet att jag kommer träffa de jag har kommit närmast under sommaren. Men det kommer kännas så galet konstigt att inte börja sista året på Per Brahegymnasiet till hösten. Att inte sitta med mina tjejer längst ner i hörnet av klassrummet och skratta tills resten av klassen säger åt oss att hålla tyst. Att inte få ta studenten och dansa runt lycklig på ett flak tillsammans med dessa grymma människor! Men jaa, jag kommer få ett grymt år och det verkar som klassen jag kommer spendera sista året med är ganska bra den också!
 
S2D, jag gillar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0