Nattdopp och annat mys

Bjuder på två halvtaskiga mobilbilder från kvällen
 
Bra kväll med bra vänner!
Började på Dios där det var avslutning, mys med lekar och annat. Bestämde oss sedan för att fira in min kusin Jacobs körkort (han tog körkort idag nämligen) och klämde in oss sju pers i deras stora bil för att dra till Axamosjön. Var där vid 12-tiden och då blev det ett härligt nattdopp, första doppet för i år för min del och det var faktiskt otroligt skönt i vattnet!
 
Kom nyss hem och tänkte ta och sova snart. Upp tidigt imorgon för att åka till stugan, har inte varit där än i år så det blir mys! Kusinerna ska med ut också och det ser ut att bli en riktig heldag.
Nu blir det sängen för min del, godnatt finingar!

Kommentarer
Postat av: amanda welander

Hej Sara!

Har du lust att skicka en profilintervju till min mail för en profil på utbytesstudent.se? :)

ett toppenintiativ av dig att hjälpa oscar!

// Amanda

Svar: Men absolut!! Fixar det under kvällen :) Tack så mycket, kul att det uppskattas!
Sara Tyngel

2013-06-08 @ 22:05:46
URL: http://aboutamanda.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0