I have found that if you love life, life will love you back

Precis som jag skrev igår har det varit fullt upp idag. Först skola som i princip bara bestod av betygssnack och sedan blev det ner till stan för att se på den sista balen. Finaste klasskompisen och några andra vänner gick, så stört fina var dom! Nu är alla baler klara i Jönköping i alla fall, så ska försöka få upp lite bilder. Efter balen gick jag en sväng på stan innan det blev hem en kort sväng och sedan iväg på Sh'bam pass.
 
Morgondagen är självklart fullsmockad den med, vad annars liksom. Kommer dock vara upptagen med att fixa en del saker inför USA, så det är bara kul! Vad det är berättar jag dock imorgon.
 
Det där med att jag från och med nu var fri från plugg kan ni för övrigt glömma. Ska tydligen ha ett diskussionsprov på en bok i engelska sista lektionen på onsdag. Jag har inte ens börjat på boken så det känns bra det här! Får väl bli att se filmen eller något.
 
Nu ska jag se till att få upp några studentprofiler, har 20-30 stycken att lägga upp och folk har börjat mejla för att se om jag har glömt bort dom. Vilket jag självklart inte har, om det är någon som läser det här och undrar! Fick bara så sjukt många på en gång!
 
Ha det bra finingar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0