Frågor och Svar

Fick två frågor som jag tänkte svara på! Tveka inte att fråga om ni undrar något, jag tycker bara att det är kul!
 
Tack för inlägget! Jag skulle också vilja ha ett inlägg om kostnader, så det är jätte snällt av dig om du kan fixa det!  Sedan ang stipendier, jag har googlat och googlat men jag hittar inga som passar för ett utbytesår på high school. Vilka har du sökt? :)
Då ska jag absolut försöka fixa det, kommer nog någon gång nästa vecka skulle jag tro! De fonderna jag har sökt och andra som jag vet finns hittar du i det HÄR inlägget. Annars så rekommenderar jag sidan globalgrant.com (LÄNK) där man kan logga in ifall man har ett lånekort till bibliotek och sen söka igenom deras databas där det finns flera olika fonder.
 
Kom på en till fråga... Hehe. Vad får du göra för arbetsuppgifter på mcdonalds? :) jag är 16 år och ska nog söka jobb där, för vill jätte jätte gärna fara på ett utbytesår 2014/2015!             
Jag har service på mitt McDonalds, vilket jag tycker är ganska kul! Började i kassan, och nu kan jag alla delar i service vilket innebär att jag kan köra både delarna i Drive Through också, alltså stå både i 1:an och ta beställningar samt stå i 2:an där man lämnar ut maten. Sen fick jag gå i matsalen en del i början, var dock väldigt längesen jag var där nu. Men blir du anställd så kommer du få antingen kök eller service, och sen kan man få lära sig lite andra ställen i restaurangen också. Det är kul när man kan lite olika så det blir variation under passet!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Tack så mycket för dina svar!!

Svar: Ingen fara! :D
Sara Tyngel

2013-06-12 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0