Dreams are necessary to life.


Fullt upp som vanligt på jobbet idag, och jag hade ordentligt ont i huvudet när jag väl fick sluta. Såg att jag hade två missade samtal från YFU när jag kom upp på min andra rast, men då hade kontoret redan stängt så jag kunde inte ringa tillbaka. Mamma sa att de även hade ringt på hemtelefonen men att de inte hade hunnit svara. Hade inte fått något mejl eller någonting, men jag hoppas att det inte är något som har hänt! Får ringa dom när kontoret öppnar igen på måndag.
 
Nu ska jag bara mysa framför en film tillsammans med mamma, imorgon blir det jobb igen. Dock bara 11-17 så det är chill! Hoppas ni har en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG HADE OCKSÅ MISSADE SAMTAL FRÅN YFU!!!!!

Svar: Då är det nog förhoppningsvis inget allvarligt som hade hänt iaf! Haha var orolig för att jag hade blivit av med placeringen eller nått, dom hade liksom ringt 3 gånger!! Känns som det borde ha hänt något då!
Sara Tyngel

2013-06-29 @ 22:23:28
URL: http://americaemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0