An aim in life is the only fortune worth finding

Har haft en otroligt härlig och chill söndag! Min första helt lediga helg på otroligt länge, känns konstigt men skönt!
Har ägnat större delen av eftermiddagen åt att skriva klart mitt sista arbete för tvåan, och nu ska det snart vara klart. Hoppas på bra betyg nu bara!
 
Juni nu också, känns ganska stört alltså! Imorgon är det näst sista veckan i skolan före sommarlovet. Vet att flera av er slutar redan nästa vecka, men här i Jönköping är vi lite efter och slutar inte förräns den 13. Lite surt, men är samtidigt väldigt glad över att jag fortfarande har tid kvar med min klass! Har verkligen grymmaste klassen, kommer bli så sjukt surt att inte få ta studenten med dom nästa år. Men jag vet att det kommer vara värt det!
 
Har fått några kommentarer angående hur jag lyckades spara ihop till hela året själv, och jag tänker att jag skriver ihop ett inlägg om det nu i veckan. Vet att pengar är det stora problemet för många, men låt inte det hindra er från att åka! Det går om man kämpar och är envis!
 
Nu ska jag se några serieavsnitt och ladda upp för en ny vecka. Ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0