You have to have a dream so you can get up in the morning.

 
Precis hemkommen från stan där jag har tagit en lång och mysig fika med min fina jobbarkompis och vän Evelina. Bra tjej det där! Är bara hemma och vänder nu i princip, ska snart träffa Lydia och sen blir det ett pass på gymmet innan jag ska möta upp Lydia och några andra vänner igen. Fullt upp alltså! Har inte ens börjat packa än, men tar tag i det imorgon tänkte jag då jag inte har något speciellt planerat förräns på kvällen då.
 
Medans jag var och fikade med Evelina gick min mamma och växlade pengar så nu har jag fixat dollar att ta med mig till USA. Sedlarna ser ju ut som leksakspengar haha! Jag kommer ha med mig två bankkort också, mitt Visa-kort samt ICA-banken som jag kan betala och ta ut kontanter med i USA sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

På frågestunden skrev du att du sagt till dom "att du inte ville hamna i det gula distriktet"
Vad menas med det? Förklara lite närmare gärna för sånna som mig som inte förstår haha :)

Svar: Haha absolut, ska ta det i ett inlägg! Men som sagt var det inget jag sa till organisationen utan bara till andra utbytesstudenter och sådär när vi snackade om vart vi ville hamna. Har gjort ett inlägg om distrikten innan men mitt arkiv krånglar så kan inte leta upp det, ska fixa det innan jag åker :)
Sara Tyngel

2013-08-01 @ 01:29:09
Postat av: Johanna

Hej! Hittade din blogg idag, har nämligen sökt till att bli utbytesstudent (med YFU!), fast till Japan. Jag undrar, började du jobba på McDonalds långt innan du visste om du ens skull åka iväg? Hur fungerar det med anställning där om man är under 18? (Jag är 96a).

Svar: Åh vad kul, du har gjort ett bra val när du valde YFU kan jag säga! Jag började på McDonalds i mars 2012, bestämde mig för att åka sommaren 2011 men hade inte haft min intervju och så när jag blev anställd. På McDonalds är det ingen skillnad på ålder så länge du är över 16, jag jobbade där när jag var 16 och 17 så är du född 96 kommer det inte vara något problem! Då kan du både få jobba i kassa och i köket :) Bara säg till om du undrar över något mer!
Sara Tyngel

2013-08-05 @ 16:26:01
URL: http://moustache.blogg%2Cse

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0