Väska + Adapters


Började dagen med ett härligt pass på gymmet med min vän Elin. Fokuserade på armarna, och det kommer kännas ordentligt imorgon kan jag lova!
 
På eftermiddagen åkte jag sedan med min mamma in till stan för att fixa lite saker inför USA. Hittade bland annat en resväska som ska följa med till USA, så nu är det bara att börja på packningslistan! Vilket inte kommer bli lätt alltså. Men nu är väska och handbagage fixat i alla fall, känns riktigt bra. Köpte även vakuumpåsar som jag kan packa i för att kläderna ska ta mindre plats, på så sätt kan jag få med mig lite mer! Jag får ha 23kg i den in-checkade väskan och 12kg i handbagage sen när jag flyger.
Sen passade jag även på att köpa två adaptrar så jag kan ladda dator, mobil och annat där borta. Körde på två så jag kan ha igång fler saker samtidigt. När det gäller mobil tänkte jag ta med mig min iPhone då den är olåst och sen skaffa ett amerikanskt abonnemang till den. Vilket som blir bäst får min värdfamilj hjälpa mig med!
 
Senare ikväll ska jag iväg till min fina vän Evelina. Vi är några stycken som ska sova i hennes husvagn i natt, blir nog mys! Så otroligt skönt att vara ledig från jobbet just nu känner jag! Ha en bra dag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0