The best proof of love is trust.

Ganska nyss hemkommen från jobbet, ett 11.30-18 pass blev till 11.30-19, men sista timmen gick fort och det gav ju lite extra pengar i Hawaii-kassan. Stog i DT1:an hela passet och tog beställningar så är lagom slut i huvudet nu vilket leder till att jag bara kommer ha en slappkväll här hemma. Imorgon är jag dock ledig innan mina fem kaosdagar på jobbet börjar, så då ska jag se till att hitta på något kul! Vet att jag har en del vänner som också är lediga så får se vad vi hittar på.
 
Fick krama hejdå till världens bästa skiftledare idag då hon går på semester imorgon när jag är ledig, kommer alltså jobba sista passen utan henne. Suger verkligen, hon som har lärt mig hur DT fungerar och alltid gör jobbet så otroligt mycket roligare. Lämnade in min uppsägningslapp idag också vilket ledde till större reaktioner bland mina medarbetare än jag trodde det skulle bli. Alltså åh vad jag kommer sakna hela högen, älskar faktiskt mitt jobb! Har världens bästa medarbetare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0